back on track

dåså, då har jag beslutat mig för att försöka dra igång det här igen, bloggandet. det var ett tag sen, och i brist på andra vettiga uppgifter i min tillvaro så kan jag känna att det är ett bra utlopp för min, ska vi säga, skrivlängtan, som dyker upp lite då och då (och som jag så passande har upptäckt också fungerar som en hybris-avlastare). så, då har vi varit lite ärliga också såhär på en tisdagseftermiddag, inte dåligt! nu kan man nästan känna hur jag puttar på bollen som nu alltså är i rullning. varning, blogg i rullning skulle man kunna säga. bra start känner jag!

Kommentarer
Postat av: linnea

funderar du på att köra om blondinmaffian uppe i toppen eller är du ett schysst komplement till dina bästa vänners tidsfördriv dagtid? good job amiga anyhow!

2009-10-06 @ 16:26:48
Postat av: martina

hehe, im gonna quit my dayjob!

2009-10-07 @ 09:21:50
Postat av: Lina

Se vad microsoft kan få en att gøra.. ;)

2009-10-07 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback