linneas nya lägenhet


linnea ringde mig för en stund sen och berättade om en lägenhet hon satt och spanande lite på, hon förklarade väldigt upphetsat att den här lägenheten var planerad som så att sovrummet var i en garderob (ja, fråga mig inte?)

nu råkar jag veta att om linnea skulle köpa den här lägenheten så skulle hon ha som morgonrutin att stiga upp ur sängen, bädda den lite fint, öppna sovrumsdörren, viska för sig själv, "nu kliver jag ut ur garderoben" sen skulle hon skrocka i tysthet med handen på magen och överkroppen lutad en aning bakåt. och hon skulle aldrig tröttna på det.

det här är bara saker jag råkar veta...


Kommentarer
Postat av: linnea

med tanke på inlägget: går det något slags rykte om att jag är wannabe lesbian dopehead on moped alternativt faghag? duhar dock så rätt. skulle dessutom utöka repertoaren med att glatt skrika det åt alla som sov över i min garderobalkov och ringa till dig lite då och då och påminna att jag minsann kom ut ur garderoben on a regular basis. vilket gör mig fett modig. trots att jag itne är gay. den lägenheten måste jag ha, halleluuuuja!!

2008-09-11 @ 10:10:48
Postat av: martina

haha ja det är precis nåt sånt du skulle göra! och jag vill också öva upp min modighet så köp köp KÖP!

2008-09-11 @ 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback