uppdatering

jag har nu upptäckt att mitt vänstra (eller är det högra, har lite svårt med det där, anyhow ögat längst diiitåt) har en bula, en extrem utbuktning som är källan till all huvud-smärta nu behöver jag bara lokalisera käk-smärtan...

 
btw

chefen kom just förbi och drog en "du vet vem jag är va?"
"japp, the big boss" *blink blink, handen formad som en pistol*
(jag fick hålla mig för att INTE säga "nej men jag vet att ditt huvud är tre hål i från att vara ett bowlingklot" och spegla mig i hans nypolerade skalle)

oj nu skriker någon "FITTA, jävla FITTHORA"
bäst att se upptagen ut!

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAH vem är fittmannen?!

2008-01-31 @ 10:57:23
Postat av: weronica

ha en trevlig dag :)

Postat av: Anonym

haha en väldigt ung kille som har ett sjukt obehagligt humör! han har damp-light

weronica- det vågar jag inte lova men tack ändå!

2008-01-31 @ 11:21:56
Postat av: Anonym

vem är weronica? är de din nya bästa vän, va, va VA?!

2008-01-31 @ 11:44:00
Postat av: Anonym

haha jag vet inte, en väldigt social människa iaf!
trevligt tycker jag!

2008-01-31 @ 11:56:35
Postat av: linnea

väldans trevlig indeed!

2008-01-31 @ 13:14:22
Postat av: Anonym

hur visste du att det avr en fittman och inte en fittkvinna ey?

2008-01-31 @ 13:32:48
Postat av: linnea

för fittman är roligare ord än fittkvinna. fittkvinna blir så jämställt och dant. då kan man hävda att hey hon har rätt att skrika fitta! men ja tycker att är de en fittman blir situationen mer intressant helt enkelt!

2008-01-31 @ 13:34:55
Postat av: Anonym

jo så sant. jag satt förövrigt och garvade i receptionen så kommer han utstormandes och jag blev jätterädd för att han skulle kasta nåt i huvet på mig för att jag skrattade haha, jag kan ju meddela nu att situationen ahr lugnat ner sig...

2008-01-31 @ 14:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback