iiiiih

folk på jobbet går förbi receptionen och säger en särdeles massa saker till mig, jag kan inte registrera vad dem säger, jag hör inte, jag vet inte vad dem vill, jag kan se att munnen rör sig och att när det blir riktigt allvar så höjs ögonbrynen några centimeter, men jag vet inte vad dem vill...
jag kan inte ens fästa blicken, om vi ska tala klarspråk så vet jag inte vem som säger vad ens en gång!

det enda jag ser i mitt huvud nu är en jättestor nybakad kanelbulle...

AAAAHH! sluta prata till mig! måste jag låtsas att jag lyssnar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

too bad, lite av jobbeskrivningen innehåller att lyssna när de anställda på företagen pratar. fast vadå man kan göra ett undantag för extrem bakfylla. du borde inte se en nybakad bulle i huvet, du borde se en nybakad bulle istället för alla huven du ser. hahaha tänkt dig synen!

2008-01-31 @ 10:23:45
Postat av: Anonym

hahaha fan va skönt!

2008-01-31 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback