ibland krävs det inte mycket för att man ska vakna på morgonen...


imorse kom ett DHL-bud förbi och lämnade av ett paket här på jobbet, helt oannonserat hör vi sen att "boten anna" börjar spelas nånstans ifrån, alla kollar misstänksamt runt omkring sig tills, helt plötsligt, budet kollar ner i marken och famlar med något i fickan, han drar ut något som ser ut som en mobil, trycker den skammset mot örat och säger "ja hallå" väldigt väldigt tyst.
han verkar inte riktigt ha tänkt igenom beslutet att skaffa den mest uttjatade låten nånsin som ringsignal... vi alla andra står helt paralyserade och tittar på honom när han försvinner hukandes ut genom dörren.
nu är det tamejfan tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha stackars kille!! det där kallar jag en utsatt situation. förlåt för att jag tog täcket inatt. men du var inte värd något täcke bestämde jag mig för. jag hade helt enkelt rätt till hela täcket då jag är en aning coolare.

2008-02-05 @ 14:19:53
Postat av: Anonym

haha a juuust det!

2008-02-05 @ 16:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback