hundlycka


nu börjar det bli kris här på jobbet, uppgifterna tog slut förra veckan, gratisläsk imponerar inte så länge som man hade kunnat tro. det är väldigt mycket askungen-vibbar här just nu, alla vill helst dra sig tillbaka till sina hyddor innan klockan slår för mycket.

då gör jag som jag alltid gör när jag inte har något kvar att göra, jag går till min allra sista utväg (aftonbladet) och bölar, det gör jag varje gång, det går lite hand i hand med min undertryckta impuls att försöka hitta nåt av godiskaraktär att stoppa i mig...







Klonade sin hund - i fem exemplar

Älsklingen "Booger" avled - nu blir Bernann matte till världens första kommersiellt klonade hundar
"Är likadana som pappa"


rent spontan känsla efter att jag läst artikeln: JAHA OKEJ! MEN JAG KAN INTE ANSVARA FÖR ATT DU ÄR DUM I HUVET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback