givande måndag


haha, vad jag gillar mest av allt är människor som är verbalt förmögna, det är därför mitt jobb är så givande...

jag- välkommen till ******, det här är växeln.
okänd norrländsk kvinna- ja, jag skulle prata med nån...
jag- okej, var det support?
okänd norrländsk kvinna- ... jag skulle prata med nån...
jag- vill du ha hjälp med något tekniskt eller var de en speciell person du ville komma i kontakt med?
okänd norrländsk kvinna- ... (tystnad)...ja... jag tror....jag skulle prata med nån...
jag- (??!!! havent we been over this?) ooookej, då kopplar jag dig till supporten, varsågod!

nä men fy, nu känner jag mig dum, hålla på att hänga ut folk på det där viset, nu känner jag nästan av den där flummiga känslan, vad hette det nu... samvete?...nää föresten det var inget...

jesus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback