topp


aah fina fina fredag :)! dagen börjar med min grymma morgonpigghet, mmm kan ju inte bli bättre. jobbet är min bitch idag (inte the other way around) och jag vill bara lite diskret viska "sug min jarre" till vädret för jag bryr mig inte om det ska regna, det spelar ingen roll! jag känner att den här morgonen ligger för mig av nån anledning. najs. 

löneförhöjningen igår gör ju inte saken värre. right on! nä men jag känner att det här, det är rätt dag för mig, idag kommer skjuta stordåd från höger till vänster, vänta ni bara... 


"det är ju ocoolt att vara morgonpigg, tänk på det, kan du komma på nån cool människa som är speciellt morgonpigg?! nä just det, det är för att det är töntigt."

det där rör mig inte, nån är bara avundsjuk på min okrossbara aura idag!

Kommentarer
Postat av: madeLÄN is back in buisness

"jarre"? where the hell have i've been? shit konsekvenserna av att inte kunna komma åt några bloggar på jobbet har uppenbarligen satt sina spår.....

2008-08-22 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback