ny dag!


det händer att jag ibland kan känna mig lite smått...trångsynt...när det gäller vissa saker, inga stora grejjer liksom, men saker som jag aldrig testat eller egentligen kan uttala mig om. jag brukar vilja ha en åsikt speciellt om saker jag egentligen inte kan uttala mig om, jag vet inte varför jag fungerar så, men det blir nån slags kortslutning där.

en av dem här "sakerna" är latin kings musik. jag kan bara inte ta dem på allvar, det går inte, fast jag inte ens egentligen har lyssnat på dem så känns hela den här "cykeln på köpet"-dealen som ett ganska horigt försök till pr. och då har jag ju mina stilla funderingar över varför man väljer att ångvälta över all integritet och självrespekt iklädd cykeltajts, men anyhow.

jag kände iallafall för att röra om lite i min trångsynthetsgryta och lägga in "ainaziz" med latin kings på min ajpåd. resultatet blir att jag sitter på tunnelbanan och skrattar för mig själv, folk runtomkring mig byter plats, ställer sig eller tar upp mobilen och börjar låtsas-smsa någon i hopp om att slippa bli ett offer för min vansinnighet.
jag menar har ni hört låten, det luktar nödrim på långa vägar!

ett utdrag:
"det går aldrig att lära gamla hundar att sitta
men schyssta aine e också en jävla fitta"


jag gav det en chans för fan!
ibland önskar man att sverige var liiiite större och liiiite coolare... (nu kommer jag få smisk av häggvik-maffian)

Kommentarer
Postat av: Linnea

what's up med den låten? du driver, skicka pronto måste lägga som ringsignal helt klart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback