mysterium


nu är det nån färsking här på kontoret som har satt upp en massa "pick me up"-postits, en jävla massa dynga nerkluddad på rosa, gula och gröna kvadrater, uppsatta lite här och var "för man kan aldrig veta när man behöver ett uppmuntrande ord".
jag har också fått en inne i min trekant, bredvid datorn sitter den på min anslagstavla.
det står: "bakom varje klagomål finns ett önskemål".

borde jag ta åt mig av den eller vad vill dem ha sagt? och framför allt, vem är det som vill ha det sagt??

Kommentarer
Postat av: Linnea

hähä, dom menar typ "om någon retas så är han kär i dig". man menar inte vad man säger. ex klagomål:



-du är så ful att jag inte kan arbeta. (vilket klagomål sen!)



människan menar snälla kan inte du snygga till dig lite så jag kan koncentrera mig?

Postat av: Anonym

hahaha tack för att du hjälpte mig att reda ut den!

2008-08-06 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback