mysteriet är löst!

för några veckor sen när jag och min goda vän madde satt i fik-trappan i gallerian i fullfart ätandes en oversized muffins+glass minding our own business, så händer det något som jag aldrig skulle kunnat gissa mig till.

en varelse (hämsk sådan) iförd en rymddräkt med matchande hjälm på huvet busted some robotmoves innan den hade mage att sätta sig bredvid oss och skrämmas. fruktansvärt obehagligt tyckte vi båda.
jag satt helt halvt paralyserad kvar på plats, medans madde fick bära mig därifrån, väl på en säker radie, kunde vi pusta ut respektive kissa på oss lite.

fy! FY, säger jag bara! inte roligt alls, (vilket dennes gäng verkade tycka...) fy vad arg jag blir! vem vill förstöra någons fina eftermidag på det där viset!? (jag är dock mest arg för att jag inte kom på det själv, före)

nu såhär några veckor efter har jag avslöjat vem den skyldige är! you were'nt that smart mr!
det är tydligen nån som jag känner*

madde- så det var alltså pågrund av DIG han satte sig bredvid oss?!  tack martina!

happy to help...







*bekantskapen håller nu på att sägas upp as we speak...

Kommentarer
Postat av: linnea

vem är miffot med hjälmen?! ja hatar alla iförda konstiga outfits som tror att de är sköna och utser sig själva till nånslags samhällets clown. vad är problemet, inte sedda tillräckligt i barndomen? (dessutom hatar jag äkta clowner, samt carnies. circus folk. nomads, you know. Smell like cabbage. Small hands..)

2007-05-17 @ 15:32:24
Postat av: linnea

förresten viktigare fråga. varför KÄNNER du miffot med hjälmen? vem i din bekantskapskrets är så osmaklig! hahaha, jag älskar den här historien. vek mig fan av garv med din jävla beskrivning. kan se dig kissa på dig och samtidigt slita håret av vrede över killens otajmade lilla prank

2007-05-17 @ 15:34:10
Postat av: martina

jag vet inte!! jag vet verkligen inte, man trodde man var safe men tro inte för mycket!...

2007-05-17 @ 16:02:51
Postat av: madeleine

haha påminn mig om att aldrig vara i närheten av dig i skrämmande situationer.. "jag är nog en handlare i sådana tillfällen"- JA så va det ja! hahah..

2007-05-17 @ 21:40:38
Postat av: linnea

asså ja har just konstaterat att du behöver mindre fritid. nu när du har varit sjuk har du postat typ sju inlägg om klättrande kameler samt skumma lillebror-gadgets. MINDRE FRITID!!! (btw. ring mig när mikael har hittat gevärpinnegadgeten. den verkar fett cool)

2007-05-18 @ 17:18:30
Postat av: martina

ja men jag menar! jag vill verkligen veta hur en sån ser ut...

2007-05-18 @ 18:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback