i need brain surgery

min kväll

20.56 letar efter ett borttappat linne

20.57 krälar på golvet och letar under min fotölj, men hittar istället en
tia!! (happiness)

21.00 greys anatomy

22.04 uttråkad. funderar på att ringa min syster och tjata på att hon borde kolla min blogg, med argumentet "det är vad systrar är till för"

22.05 kommer på att hon kommer att hävda att hon redan kollar den ofta, (jag vet dock att hon ljuger, men det är okej)

22.20 överväger att göra te och kolla på girls at the playboy mansion, vilket är det sämsta programmet någonsin påkommet.

22.56 har jag nämnt att girls at the playboy mansion är ett skämt?! "ahaha, it's like a champaign bottle, and i was like it's a champaign bottle, like celebration you know, like soooo cuuutee hihihihihi"

amajgaaad

jag börjar på fullt allvar köpa maddes idé om att om man blonderar håret för ofta så kan det börja växa innåt och då blir man retarded... logiskt, mycket logiskt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback