det var en gång en vårdag...

VÅÅÅÅÅÅR!! eller för-sommar som jag skulle vilja säga. efter några timmar i skolan bestämde sig jag och madde oss för att nu får det vara nog med inne-sittande, vi begav oss till närmsta vattenhål för att söka lyckan och förhoppningsvis tvinga fram en del fräknar... fräknar blev det inte, men två väldiga attitydförändringar och dem bredaste leendena som bara vårsol kan locka fram. jag tror nog vi sa hej då till vintern för i år där nere på "bryggan" bredvid en gammal vän jag brukar kalla flyt.
vi kämpade oss uppför götgatsbacken där ett glatt gäng med olika ovanliga instrument+megafon stod och gjorde livet ännu härligare. mmm, med solen i nacken kunde det inte bli mer söder enligt madde. jag måste nog hålla med, mycket bättre än sådär blir det inte...

Kommentarer
Postat av: stora M

tiden stannade upp och man insåg att det var så det skulle vara! Praise the spring!

2007-03-13 @ 14:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback