desperate martina

idag har jag bakat och då menar jag ingen lusig sockerkaka, nej det jag bakade (har förövrigt inget namn) var i ren desperate housewives-anda. jag använde till och med en sån där detaljerad sil som man pudrar florsocker på sina bakverk med och en sån där pinne med en gummigrej på som ser ut som en sked fast stor *


senaste gången jag disskuterade just desperate housewives påstod min polare att han och hans pappa kunde liknas vid bree och att jag kunde liknas vid gabrielle solis the moneysuckin' hoe.


image24

efter dagens hysteriska operationer i köket skulle jag vilja påstå att jag nu är kvalificerad till att liknas vid bree.


image25



* fyi mitt "bak-lingo" är inte min starka sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback