konsten att kramas med byxorna nere.

den här skolveckan har varit en äkta "whats up that doesnt make me wanna shot myself?" jag har varit så trött så jag har garvat mig igenom alla lektioner tillsammans med min kära kumpan och medbrottsling (no need for further intruduction). 
frågan på allas läppar har varit: vad är det som är så jävla kul?
ja, det började väl med en och annan flick´r och slutade nånstans i limited edition rostbiffsmackor + litchi-tolkningar (?!?) emellanåt har det smygit in lite, "yo soy martina, som VI säger i spanien" och en hel del pisksnärtar med förödande effekt. 
jag säger som jag brukar: det var kul när man var där och den som var där kan inte klandra mig för total hjärnsmälta klockan 9 på fredagsmorgonen. 


- om jag vore ett djur vilket skulle jag va då?
- ....hm.....en furby......eller en bock!

okej, vet inte riktigt hur jag ska tolka den, men tack för att jag nu har fått ett svar på min ändlösa fråga!

Kommentarer
Postat av: kumpanen

hahaha men allstå det är ju inte mer än att det inte blir roligare än så där. that's it! men o andra sidan, det är ju en hel del det med :D

ha en lugn kväll o kör inte med bakluckan öppen!

(sry sry sry sry sry :DDD)

2007-01-25 @ 21:39:45
Postat av: youknowwho

hahah, jag fick ditt mail. det var väldigt oväntat, väldigt besvikande =P verkar va grymt mkt drägg där, men vafan nån gång måste ja lätt ge de ett försök haha. (bara kanske m tanke på ditt mail) PUSS

2007-01-29 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback