draenlina.se

en mycket märklig start på sista terminen måste jag säga. estetisk verksamhet, långa dagar och ett nytt syskon. har också "dragit över" diverse menyrader och "plockat bort maddes spiral" (?!?!?!) inte illa pinkat för att bara ha gått fyra dagar i skolan...



första helgen utan utgång sen jag fyllde 18, det ska bli spännande att se om jag får abstinens.




jag kallar den "en fredagkväll". men det var ju egentligen inte alls kul! okeej sorry, jag ska komma ihåg det till nästa gång...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha stackare, inget sånt här http://www.pirx.com/gallery/albums/insects/may2.jpg i kväll då?? inte för att de va ett dugg roligt men ja.. det verkade ju som det.. eller nåt... hihi puss

2007-01-12 @ 19:39:33
Postat av: linnea

jag måste säga att du klarade dig alldeles utmärkt watson, håller du inte med? abstinensen kommer på måndag när det är för sent, lovar! puss

2007-01-13 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback