"verkligen jätteshit!"

oj vad man kan finna sig så omotiverat naken på allt som heter sunt förnuft ibland...
varför inte? frågade jag mig, nu frågar jag varför? jag kan inte läsa in allt som händer i samma takt som jag handlar. jag blir överhettade och allt slutar med att jag bara finner mig själv ståendes helt stilla medans alla rusar runt omkring mig. shit, verkligen jätteshit! realist är jag inte, men jag är ändå en av dem positiva...

varför är världen så konstig? hur stor är chansen att man just idag ska slå på tv:n och se något man trodde var det sista som nånsin skulle hända...? jag tror jag ska kalla det...ödet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. omdöme är ngt som ibland verkligen verkar saknas.. fan, ja har försovit mig så grovt så det finns inte. nu måste jag skynda mig. haha, vad gjorde han där liksom?

2006-10-23 @ 09:10:15
Postat av: nu på praktik

ska jag anbta att det var dennis som hade ngt med tvn o göra? hahahaha....

2006-10-23 @ 14:14:08
Postat av: Anonym

haha, precis. sjuk grej

2006-10-23 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback