vem sa åt dig att det är okej att se ut sådär?

2 dagar tills det smäller!!!!!! jag kan inte vänta, jag har nu kommit till det stadiet att jag måste berätta för alla att jag faktiskt fyller år på fredag vilket är mindre än två dagar snart, och alla meningar jag påbörjar avslutar jag med, "ni vet väl vem som fyller år på fredag? *blink blink*" herreguuuuhd snart är det dags!

jag vill också tillägga att jag hatar min skola den BORDE SPRÄNGAS OCH ALLA FÖR BLONDA-UPPVIKTA JEANS-JÄVLAR I DEN OCKSÅ! andas andas, men allvarligt ni skulle prova en vecka och ni är med mig! rektorn är en hel sida i sig, hon är den största bitchen härifrån till andra sidan hong kong, här försöker man hjälpa till men tro inte att det uppskattas. jag tänker faan inte bli nere på min fördelsedags-vecka! jag ger fullständigt fan i allt som heter min skola den här veckan och snart är det studenten! jag har hittat dem tajtaste svarta kalasbyxorna som finns och dem ska jag matcha upp med ett grymt snyggt linne! haha take that piiiiiiiiiiiiip-skola! livet är mer en treårig-utbildning på media fucking gymnasiet och det vet jag måste bara komma ihåg det när det känns som jobbigast.
be strång madde, be strång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, snacka om beardbox situation. ja vill se kalasbyxorna! och ja har ett förslag till va du kan ha till! ja är så jävla på, för ja har redan slutat och ja tänker just nu på att nästa år kommer bli skönaste nånsin. och framtills dess också, ja jävlar va allt leker när man går i trean!

2006-10-11 @ 13:12:30
Postat av: Anonym

cyanid? skulle det vara en idé tror du?

:D

Postat av: martina

(madde)haha might work!

2006-10-11 @ 17:51:18
Postat av: martina

(linnea) haha ooh jag är ganska laddad right about now kan man säga!! hihi

2006-10-11 @ 17:51:56
Postat av: Anonym

jag kommer imorgon.. såklart. men vi får se hur mycket, jag har haft en jobbig vecka och ska upp tidigt på lördag, men jag kommer iallafall förbi och tar en öl.

puss på dig! (stor om 3 h och 30 min)

2006-10-12 @ 20:37:03
Postat av: lotten

det där var jag ja...

2006-10-12 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback