total hysteri och kammat bockskägg...

haha det visade sig att jag har räknat lite fel. det är ju bara, håll i er, 7 ynka dagar kvar tills det är shämfeindags!!! cheers på bara den tycker jag!

skolfotograferingen...hur ska man beskriva den? jo vänta: HAHAHAHHAHAHAH!!!! vilket skämt!, det börjar med att marc drar till med att vi ska göra nån spexliknande leende variant, den går inte hem. han spinner vidare och ett nytt ljus tänds ovanför hans skalle. han börjar storslaget förklarar hur kul det skulle vara om vi hade tangentborden i famnen och mummel...någon var utklädd till skärm...mummelmummel...hårddisk...eller...mummel...NEJ! jag spexar inte till det med en klass som består av 7 personer inklusive lärare. jag gör det bara inte, det är ju hur mobbat som helts! iaf i enad front om att det iaf ska bli ett foto så spatserar vi ner till U12 (saaay whaaat? vart faaan ligger det??) där sitter den snyggaste ex-trean och är då tydligen fotograf för skolfoto.se eller liknande vidrigt företag.
madde utbrister: "MEN OJ, DET ÄR JU HAN FRÅN GAMLA TREAN! han är ju såå SNYGG!" varpå han vänder sig om och hon får bekräftat en gång för alla att hon faktiskt inte kan viska!
jag kan inte sluta garva, hela situationen är så fruktansvärt hilarious, klassen är underbar och han är rolig. alla undrar vad jag finner så kul, men jag har faktiskt inget svar, det var allt kombinerat. efter klassfotot ska alla självklart stå och glo på när man tar sina enskillda bilder, ingen press, det är lugnt det är bara avgångsfotot ingen press alls. jag försöker rymma i desperation, och drar till med "jag måste dricka!" "hallå lisa? vart ska du? sitt!" men...men... 
det slutar med ett vidrigt klassfoto och ett ännu värre enskilt foto med så mycket tänder att man tror att man ska kvävas. marc frågar om man kan få dubbel upplaga av fotona, snygga fotokillen: "ja det kan man, vad heter du?" marc: "jesper nilsson" haha!
alla "rusar" tillbaka till klassrummet och jag och madde blir kvar sist för jag har självklart inte koll på om alla mina armar och ben sitter på plats, och sen glömde jag väskan.
den snygga fotokillen frågar vad som var så kul, "kom igen berätta för mig!" jag har inget svar, honestly! men det var by far den roligaste fotograferingen jag vart med om!


Kommentarer
Postat av: bredkäftad groda

hahaha jag säger bara, låt oss alla klä ut oss till hårddiskar och skriva TÖNT i pannan på oss själva... hahaha tvivlar att "snygg-gamla-trean" nånsin kan tycka det är roligt att fota igen.. heheh

Postat av: vem har nåt att göra en fredag

och jaaa, visst var skägget lite kammat? lite frisserat?, lite stylat? o hade han måhända inte rakat sig också??! haha man vet inte vart man har folk nu för tiden, alltså...

2006-10-07 @ 00:01:46
URL: http://flingans.blogg.se
Postat av: haha!

nej det är mycket sant, att lyckas tolka den killen är som att öppna en marmeladburk = svårt haha! men det vart ett härligt minne

2006-10-07 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback