tänk om din mamma var en räv!

9 dagar kvar! yesyesyes det börjar närma sig! med stormsteg om jag får be... :)

simon darling fyller 17 idag och blir stora karln! jättejätte grattis! en kaka med en kaka i på det and you´re good to go!

klassfoto imorgon, en klass med 7 pers, hur ska detta gå, jag lovar att det kommer komma 3 och inte fler (ni vet vilka ni är haha). vi får se om det slår med häpnad eller om det bli totalt kaos. i vilket fall somhelst så kommer jag ha mina nya svarta skor som låter jätte vuxet när man går med dem! iiiih...

"taco loco, den galna tacon. ät den innan den äter dig!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack det värmer, dock tar jag mig en funderare, höhö. sköning bland taco loco och rävar. halleluja! imorrn äre fredag, en med förväntningar på sig=)

2006-10-05 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback