häll inte vatten på en gås! en gös då?

4 dagar kvar!!! nu är det verkligen nära...!!! vi går in i en festlig tid nu, på med kalasbyxorna and let the good times roll! på fredag smäller det, sisådär...eeeh, typ MYCKET!

syster yster ringde just med en sån där hörlure skype grej, fast det var nåt som heter typ, voipbuster...ish. aj då gratis reklam / varumärke krig. i alla fall. det var såå spejsat, i tell you! det kändes som hon satt i mitt huvud... verkligen...och då har jag intyg på att jag är fullt frisk. (en del håller nog inte med...) det ingick jätte mycket skoj med den där, man såg staplar på hur hög frekvens det var när man pratade på olika nivåer. ja där va de roliga slut, men ändå, jag är lättroad så jag satt och sjöng och kollade på hur den gick upp och ner som en mask med epilepsi, groovy, awesome! snart ska jag kolla på 100 höjdare minsan. okej jag har verkligen inspiration att skriva idag. försöker på nytt imorgon att berätta om den ofattbart roliga idag. men jag ville bara påminna alla om att det faktiskt bara är 4 dagar kvar weeehoo :D!

love / your maddefucker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback