fy 17...

haha jag är stor om mindre än 2 timmar!!!! imorgon är dagen f...eller d if you will...!!!! jag har groomat mig för kung och fosterland och skrivit upp femtioelva saker på händerna, som jag måste komma ihåg imorgon, alla kläder är färdigupplagda på min soffa och skorna står i givakt i trappan!...det är inte lätt att ta ansvar inte!
jag är barnsligast i världen och jag ger er nu tillåtelse att kalla mig "den permanenta 12-åringen", men jag tänker köra på min traditionsteori såhär den 12 oktober, om jag går och lägger mig tidigt så kommer min födelsedag också komma tidigare! jag vet inte vad den matematiska formeln kallas eller på vilken planet den stämmer för den delen... men what the hell! man måste vara redo för shämfeinen när den kommer! jag tänkte starta redan vid lunchen och sen köra på stadigt därifrån så får vi se hur långt det räcker! hehe...

proggrameringsprov var det idag, haha! det var väldigt roligt. fusket haglade och innan någon visste ordet av det så hade läraren gått och vi körde resten av uppgifterna under öppen diskussion. ett VG kan man väl hoppas på och då är jag nöjd!
jag har inte riktigt förlåtit dig krysse för att du sålde oss för småcash till rektorn, jag trodde vi spelade för samma lag?! du kan inte längre räkna med kakor till jul måste jag säga...

åååh jag är så jävla ivrig jag vet inte vad jag ska göra av mig själv! just nu kan jag spöa skiten ur vilken duracell kanin som helst! jag är rädd att jag kommer volta runt i stolen alá jessica och carro gone wild, orrhammar-style. 
imorgon kommer bli en riktigt rolig dag!!! men nej om man skulle ta och måla om naglarna tre gånger och sen sängfösa med några valerina natt. höhö fy fabian! verkligen fy. 

see you later alligator, i'm a wild crocodile. eller vad säger du linnea?
mohaha!

om några timmar är jag inte barn längre! hjälp...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, så det var DU som skrev på bloggen=P ja fattade faktiskt inte!! lilla baby, snart är du stor. de roliga är att imorrn är du bara några timmar äldre än du var när du var sjutton senast. men visst, vuxen vi säger väl så =P mohaha, welcome to the real world darling!

2006-10-12 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback