dompan på kylning, pling!

och så var man 18! haha livet leker, jag får göra vad jag vill och jag får själv ta ansvar för allt jag gör :D jag kan utöva allmänna bus på skolfronten nu utan att min mamma kan se det, jag får gå på utvecklingssamtalen själv! jo då man e ju stor!
en grym jävla fördelsedag fick jag! jag vågar nog lova att det var den bästa av alla hittills. tack alla som var med och gjorde den oförglömlig! den bästa familjen och dem bästa vännerna kan ni med gott samvete kalla er! 
"jaha vart drog ni då?"
"öööh, hmm...jag har glömt vad det hette...skumt hur det händer ibland...!"
jag är så nöjd ni kan aldrig förstå, jag har ett leende som inte vill tacka för sig än på långa vägar! det känns så underbart att jag fick en jätte lyckad fördelsedag och sen i slutändan är man fortfarande 18! nu ska här levas ta mig på orden (!?!) jag säger som min mamma: "man är 50 flera gånger, 51, 52, 53 osv. men 18 är man bara en gång!" så sant så sant...

madde vet du vad? här kommer lennart! vi är redan halvvägs till estland haha, det kan bara förklaras på ett sätt: en annan generation.
för linnea och helena kan jag avslöja att vi kan slänga alla sorters starka lökar, jag fixade det på egen hand :)
rock this party dance everybody make it hot in this party, don´t stop move your body! yeeeaans...

tack alla mina älsklingar, det är ett sant nöje att fylla 18 när man har er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jaaa och vi vet ju att nu drar festen i gång... 2006- hell yeah!!!

Postat av: linnea

underbart att höra att du är nöjd. jag tar på mig en stor del av det! =D och skönt att höra att du började grina, de va de som va meningen. höhö. puss

2006-10-15 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback