backla-whats the name?

haha måndag var en trevlig dag, en hel dag på stan med lite för mycket brownie & glass och lite för lite projektplansskrivande... det var en kjol som fick prova på en dag som klänning (man kan säga att jag körde en "linnea", vad som är linne i sverige är klänning utomlands!) maddes icke-existerande skärp fick spela kjol osv.
vi letade efter platttång på claes ohlsson, vi fann en med en väldigt spännande design, det var 5 miljarder funktioner i en enda tång! can you belive it? jag blev handlingsförlamad bara av att titta på apparaten som förmodligen kunde laga min middag åt mig också, så vi bestämde oss för att dra vidare till ur och penn som skulle ha total utförsäljning. till min besvikelse var det lika stängt som min mattebok har varit den här terminen. 
normerna som skulle brytas förblev ganska hela för den delen. jag provade kalasbyxor medans madde gick lös med ett nitskärp på fyra obeskrivligt jobbiga 12+:are. centralstationen, aah en plats utan dess like! inget att leka med dessvärre. det är mördardörrarna vid bussterminalen feat. skoputsaren from hell, dörren öppnas spring in ställ dig och prata i dörröppningen och...chop chop chop. eller kör in skorna en aning för långt and you will manglas levande...!!! man får en obehaglig känsla av "the revenge of the företagshyrda-feel good-aparaturerna" not a pretty sight dårå... 

3 dagar kvar, 3 fucking dagar kvaaar!!! jag är flickan som lånar kläder av sina småbrorsor och fortfarande räknar pengar i bugg-valuta, jag är flickan som just har lärt sig snabbtecknen till msn-hunden och alltid börjar fnissa vid fel tillfällen. forever 12!...en dag ska väl jag också bli vuxen...




...men nog fan blir det inte på fredag! skål!

Kommentarer
Postat av: anonym

haha you kick ass!

2006-10-10 @ 20:46:32
Postat av: Anonym

höhöhö, nog fan blire inte på fredag, och inte de närmaste månaderna heller om jag ser till mig själv...öhm... en "linnea" tack för den! det är iofs sant. blev d en bra linnea då, var det en accepterad klänning / kjol? tre dagar sen kommer hemlighetsmakeriet avslöjas, eller ja hälften av det iaf!

2006-10-10 @ 21:02:24
Postat av: Anonym

hahah den är alltid en bra linnea! oooh jag är så jävla nyfiken jag håller på å spricka!

2006-10-10 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback