torped.se

varning! detta borde inte läsas av personer som har lätt för att bli deprimerade. heller inte av personer som är allergiska mot mjältbrand!

åh jag är så sänkt! jag vill helst inte ens gå upp ur sängen längre, det finns ingen anledning att duscha klä på sig snygga kläder, spruta hela kroppen full med ny dyr parfym. det finns ingen mening...

jag vet att jag sa att det var okej, men jag hade ju 15 promille i blodet då, god damn it! det är "okej" men det betyder inte att jag inte är helt förvirrad för det. (trust me i'm okej)

verkligen, jag önskar er all lycka!...









...(om jag inte ska vara ärlig, dårå)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla du. jag är sannerligen pretty much lika sänkt som du just nu. damn it.

2006-11-09 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback