the horisontal macarena

hahaha! jag har hittat min favvo hemsida. av alla hemsidor jag nånsin har sätt, så tar den här priset med hästlängder! nej men verkligen, det finns inte ord för att förklara hur underbart informativ och för att inte tala om nödvändig, den här sidan är! man bli totalt fast i den i flera timmar om man inte passar sig!
nu återstår bara att klura ut hur jag ska göra den till min startsida...

absolut sevärd!
http://www.angelfire.com/al/aserio/macarena.html

"hur gammal var han ungefär?"
"asså han var ju kines..."

ja det förklarar ju allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men.. martina, var det inte så du dansade på bordet under marcs fest?


:D

2006-11-13 @ 17:45:24
Postat av: martina

hahah! nej inte riktigt så, jag hade inte dem rätta movsen då...men nu vet jag hur man gör...indeed!

2006-11-13 @ 17:57:45
Postat av: Anonym

hahahaha, jag kan fan slå vad om att du sitter och sjunger med (ordagrant efter den spanska texten) till den schönt B-iga kareokeversionen. dessutom bara ÄLSKAR jag den dansande chilin. hur bra får det bli!?

2006-11-13 @ 20:57:54
Postat av: martina

hahaha! you got me there!

2006-11-15 @ 10:23:57
Postat av: martina.

fast jag vill helst ge en jätteapplåd till dem offatbart rytmiska...vindruvorna (???!)

2006-11-15 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback