smiffys bill.

AAAAHHHH! jag är så trött på all jävla modehysteri så jag vill skrika! nu förtiden har alla varsin modeblogg och träsket av bloggar skrivna av riktiga modeamatörer blir bara större och djupare. dear god, give me a break! ärligt talat mode är jätte kul, verkligen och det kan absolut klassas som ett intresse och jag är själv en petite "modeslav" (som min kära törley skulle uttrycka det) ibland, men nånstans måste verkligenheten ta vid också.
en del är som uppslukade av vad andra tycker att man ska ha för sula på sina stövlar medans andra har sorgfester för att den nagellackstypen som "alla som vill vara något borde ha" är slut över hela stan. det är så roligt att det här är något som har dragit igång för inte alls längesen, helt plötsligt blev det bara hur viktigt som helst för ALLA att sitta och spana på kola grillar som vill skapa en trend genom att knyta ett rött band runt ena lillfingret. folk som inte ens bryr sig egentligen gör det för att ALLA gör det nuförtiden, och det är ju "sååååå fäshönöbul!"
visst är det roligt att folk finner tillfredsställelse i något som inte skadar någon/något...en kille sa till mig något väldigt ärligt: "det är gulligt att ni tjejer försöker så mycket, med alla nya kläder ni köper, men när dem flesta killar tittar på tjejers kläder ser dem bara vad dem vill ta av..." hur irriterad man än blir på den kommentaren så ligger det nog något i det.
själv vill jag helst av allt flytta till den där ön vi pratade om, den där alla gick runt i bara underkläder/bikinis först då är det kolgrill för min del!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det här sattes igång av mitt "modeslavinlägg" right? mode är underbart, säga vad man vill...men ändå! jag längtar till helgen, haleluja. slappna av och ha kul ännu en gång. jag lever för helger. och för mina vänner. haha, nu ska jag bli härligt nostalgiskt och kärleksfull "jag älskar er".

2006-11-15 @ 16:03:44
Postat av: martina.

nej, verkligen inte, har kännt så innan du skrev det, det har inget med ditt inlägg att göra. och jag menar inte dig liksom... hehe älskar dig me:)

2006-11-15 @ 16:36:06
Postat av: linnea

btw, såg nu att du ändrat bilden. extremtsnygg bild babe. puss

2006-11-17 @ 10:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback