leave me here to lax.

uttryck som "inte riktigt min dag" eller "det blir aldrig som man har tänkt sig" har aldrig kännts mer rätt än idag. jag har...
1. förolämpat otaliga människor på tunnelbanan (, på tunnelbanan, på tunnelbanan) innan jag insåg att när man sitter i ändan av tåget så ekar allt man säger rätt bra tillbaka i gången
2. jag har förlorat min bästa vän till en frisör vid namn pamela (?!?) som tydligen kunde "aaaallt om spolar" säkra källor läcker om att det är fika på fredag som gäller för det båda nyfunna vännerna...
3. on top of that så har jag vält allt man kan tänka sig idag, glas, flaskor, främlingar, you name it.
sist men absolut inte minst, så var det en bulleridong hög stapel med annas pepparkakor som åkte i golvet. det var en klassisk scen som hämtad ur en film fylld med stressade morsor och luspanka singlar. "mitt liv i revy"-filmen spelades upp i bakhuvudet medan jag med en stor portion söndags-ångest stod och såg stapeln falla i slow motion mot golvet. alla log jag dog jag log. det fanns inget slut på mitt skratt. det var något jag inte trodde hände i verkligheten, liksom ett så himla botten-är-nådd-moment så det bara ekar hollywood stunt scen om det. men mina damer och herrar, jag kan nu garantera att det faktiskt är en möjlighet för oss dödliga också. ännu en punkt att bocka av i "min stora lista över saker jag aldrig trodde skulle hända mig".
i´ve got more where that came from...

med kommentaren "vänta lite, jag ska bara gå och kolla om jag har nåt mer du kan göra sönder, när du ändå är on a roll liksom..." så går jag och lägger mig med hopp om en bättre morgondag.
cheers.

Kommentarer
Postat av: världens bästa linnea

jag tyckte jättejättejättesynd om dig. men inte tillräckligt för att hjälpa till att plocka upp burkar. snälla, någon heder har man ju. jag vet att pamela heller inte skulle hjälpt till så atteeee....you know. jag är så grymt grymt barnslig och omogen idag. har garvat åt allt nördigt, har en tolvårings musiksmak och dragit "jag vet att det låter som om jag är 5 år, men kan inte alla bara vara snälla och glada?" ett tiotal gånger. jag saknar sommar 2006. iiiisch, den kommer aldrig mer.

2006-11-27 @ 17:31:47
Postat av: världens kolaste martina

haha är inte du alltid fem år? nej den kommer aldig mer men vetu va? sommar 07 kommer ju bli ännu bättre! men innan dess, soldusch - look my way!

2006-11-27 @ 18:07:51
Postat av: Anonym

ohohohoh! solarium my ass, soldusch is the scheisse for sure. jag ska solduscha typ åtta ggr innan skiva och student. oops, nu avslöjade jag mina skönhetsknep...åtta ggr, då slår jag pamela, hon solduschade bara tre. men sen är hon ju från portugal också så hon är ju sådär härligt naturligt brun. (höhöhö, du är så jävla rökt som min superduperbästis. men pamela är verkligen i ropet!)

2006-11-27 @ 19:42:00
Postat av: ex best friend

jo man tankar ja...pamela hit och pamela dit, vad ska ni göra i helgen? inte för att vara taskig, men har du luktat på hennes kläder på nära håll?...är det inte lite...gö...neej det var inget

2006-11-28 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback