"dör man så gör man"

vilken jävla kväll! allt hände på ingen tid alls. jag har aldrig druckit så många öl som den kvällen. men det var helt enkelt en nödvändighet för att tackla hela situationen... helt sjukt, men väldigt roligt!

(okänd människa hälsar normalt)
"hej"
(det borde hon inte ha gjort, poor thing)
M - "hej! smiffy."
L - "hej! törley"
M & L - "välkommen ska du vara på vår touch and smell-kväll! eller du kanske är lite mer av en lick and pick, kind of person?"

Vad skönt att veta, min vän? När du tappar förståndet. Du inser snart igen, att det inte är första gången...

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars barn säger jag bara. utsatt för oss två, i kombination inte alltid helt lätt att tackla! sista raderna förstår jag inte, är det något slags visdomsord av något slag?

2006-11-06 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback