combination of addiction, cause i'm high on me and on me

om jag inte ska vara ärlig: "ååh, va roligt för dig, verkligen! nej det gör inget att hon är min kompis, sluuuta nu! jag tycker det är kul för er båda!"

om jag ska vara ärlig: så vill man inte att ens ex ska hitta nån ny, och absolut inte innan en själv! det må låta hur bittert som helst, men det är sant, och jag vill inte ljuga.
för jag ljuger ju aldrig...
...förutom när jag inte talar sanning såklart.

och om du läser det här, så var det inte jag som skrev det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

martina, jag är bitter och fylld med hat. den lilla motivationen jag hade försvann när jag läste DU-VET-VAD i DU-VET-VEMS-dagbok. guds gåva till den patetiska mänskligheten? tja, förmodligen.

www.torped.se , ska vi slå till så snart som möjligt?

Postat av: martina

ha ha you bet! förgöra är enligt mig svenskans vackraste ord!

2006-11-08 @ 08:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback