and the band begins to play, damdamdam

ja, nu är det verkligen ett faktum jag är en manipulativ piiiiiip. jag fick min käre vän emil att starta blogg även fast det var det hårdaste nejet jag nånsin hört, det var så att klockorna stannade.... men inte nöjde jag mig med det, jag körde den gamla "ge-dåligt-samvete-tills-han-ändrar-sig-rutinen" sen kryddade jag med lite hundögon och några "men jag vill ju göra nåt fint för dig, kan inte jag få designa den åt dig? snälla?" aah...jag behöver en långweekend långt ifrån mig själv.

om ni har vägarna förbi så kolla in
www.nelsonsbodega.blogg.se , mer säger jag inte.


-hej, vad gör du? jag sitter och kollar på spongebob...and i'm enjoying it!
-tja, jag är i affären, sitter och knåpar med min blogg, eller egentligen gömmer jag mig för mimmi och
lasse...
-aah, bra idé. annars dör du av att mimmi har för rött hår...nu ska jag ta en promenad innan jag ruttnar.
-det är nog till att rekommendera. eller iaf vända på dig så du inte nöter ut en sida för mycket...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. spongebob rock my world these days. jag saknar ditt land. (VÄLDIGT minus lasse och mimmi. eller mimmi är snäll men lasse är jäääävligt creepy). jag saknar ditt land i somras. när vi satt på bryggan, när jag just hade blivit frisk och jag la fram min teori "tänk att han går någonsstans just NU". i miss you homie

2006-11-30 @ 16:26:07
Postat av: martina

jaa, jag saknar det också jätte mycket! just hur vi satt i korta kjolar och bikiniöverdelar och frös inte!!!

2006-12-01 @ 11:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback