adi adi hupp! och så var den röda tråden borta.

det är den andra november och hela min värld är snötäckt. alldeles nyss var det blommor upp till hakan, vad hände med det?

jag säger som min vän petter, vinden har vänt. det har den sannerligen. det är med hakan i marken, bildandes en kopia av vår hemgjorda fågelholk, som jag hör brorsan fråga om han får skala potatisen!!! det är lite brist på respekt här nu tycker jag, att allt ska hända med en gång, fort som fan. får man inget andrum eller? respect people, R...E...S...T...E...C...P...A!
eller...vänta...ja, det var falskalarm! han tröttnade efter en halv potatis och gick vidare till sin bästa vän, tv:n. det är lugnt! allt är som vanligt, nu känns det tryggt! 

jag har kommit på att mina bus dagar är över...jag får numera göra det jag smög runt med förut. för jag är vuxen och 20 dagar gammal. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu lilla människa. vuxen var väl att ta i. "jag har fortfarande ansvar för dig" min äldre broders ord ekar i öronen, sure love. sure. haha victor?! skala potatis?!!? puss!

2006-11-02 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback