nicklas strömstedt och carola...

...på en och samma dag! slå det om ni kan.

hörru, vad har vi gjort?! vi är inte hederliga nånstans längre...kommer du ihåg back in the days, när det vi gör utan att tänka idag, var en högst otroligt hemsk tanke. fast man kan inte komma ifrån att vi är jääävligt skilled! och en grym kick på det. hihi. bad. ööhh....jag ska bara gå och dra av den svarta masken jag har på ansiktet.


efter ett 5-tal sms på mammas mobil...
-"är det min mobil som låter eller är det martina?"
?!?!?!?!

hm, underligt. jag visste inte att jag besatt kunskapen att låta som en sms-signal...

kort och gott: nicklas strömstedt må vara 45+ men han hade faktiskt snygga kläder! word.

Kommentarer
Postat av: du kan va en livetsordtönt

allt jag säger är att vi är rätt grymma på kändisspan. och att carola är översminkad till TUSEN! förlåt att jag har dragit ner dig i träsket martina, förlåt för att jag är ond, förlåt för att jag inte är ren som snö på alla punkter, men medge, fyhelvete vilken bra idé det var! och fyhelvete vad du blev hypad av att genomföra den! men ja, microchipen lär komma, då ligger vi risigt till. jag ska gå till bängen å turn us in tror jag nog. pussar

2006-03-07 @ 21:14:42
Postat av: Emil

Men vadå va inte det lite coolare när JAG såg lasse åberg igår eller? Desutom har jag festat med niklas strömdsteds son och sett carola på slussen med en Bunny kompis och en stoooooooor väska! känn på det! :D Och kom ihåg att du är bäst bäst bäst! :)
Kyssar

2006-03-07 @ 21:23:52
Postat av: linnea dock till emil (martina känn dig dissad)

HAHA emil!! jag vet inte om jag ska tro på de....jooora, de sa hon till mig också, du kan vara lugnt, it's not like she's stealing your thunder så att säga. fast personligen, så tycker ja de är coolare att se carola, för lasse åberg är sådär snäll, men carola är så pantad att man blir upptriggad och mumlar massa förbannelser över henne

2006-03-08 @ 20:26:07
Postat av: linnea

mohahah, joey tempest, frågan är om du faktiskt såg honom eller om du bara såg hans hår (vilket verkligen inte är ok). de är rätt coolt, men carola är liksom kändisspanarnas superspan. nu blev jag ju lite besviken när du också har sett henne, då är inte vi unika i vårt spanande

2006-03-08 @ 22:00:21
Postat av: Kokosnooten

Hahahah Martinaaa! :P min mamma känner Strömsted!:P
Jag lekte med han son Adam när jag va mindre >_

2006-03-09 @ 14:54:06
Postat av: Emil

ja festa skolavslutingen i ettan med adam.. frågan är hur mycket han minns.. han går iaf i nacka..

2006-03-09 @ 17:39:54
Postat av: linnea

shit, de här har slutat på nån slags competition om hur mkt kändisar man känner/har sett/träffat. alla känner ändå kungen i carlssons, word.

2006-03-09 @ 20:25:50
Postat av: Emil

Okej men det där va skitsnack då kan ja säga att jag vart på carlsson och då känner jag kungen :D halva gyllene tider + marie fredriksson har vart på min gata och jag och martina såg marie fredriksson på NK sen hade jag VIP tickets till gyllene tider i skövde förförra sommaren JUUUUUUUUSTE! :D
sen e jag ju lite av en kändis själv....

2006-03-09 @ 21:03:41
Postat av: HA HA HA

en kändis...haha ja okej du känner ju mig så man skulle ju kunna kalla det kändisskap på nåt vänster. men jag känner så himla nästan kungen så det är helt sanslöst! sen är jag ju släkt med finska presidenten och inte att förglömma, jag var modell för guldfynd när jag var yngre än nykammad! haha

2006-03-09 @ 21:13:31
Postat av: ...

oj oj oj jag skriver kommentarer på min egen blogg...hm...

2006-03-09 @ 21:14:34
Postat av: Emil

MEn älskade söta du vi har ju gått igenom förut vem som är kändis liksom? Lilla sportspegeln(inledde MITT inslag på 20 års jubileums avsnittet JUSTE) hallå? P4 Radio Dalarna hallå? DN hallå? Desutom e jag inom kretsen orienterare, ganska många människor men vi filtrerar till ungdommar och junisar, rätt känd.. folk vet vem jag är yeah.. sen umågs jag rätt mycket med den där modellen öhm martina heter hon ja juste :)

2006-03-09 @ 22:07:39
Postat av: blä

men vad du än säger så slår inget att jag har vart med i guldfynds annons!!!!!! juste!

2006-03-10 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback