dagen b

igår var det minnesstund för bengan, det va fint, en avslutning på något fint som sussi uttryckte det. det gillade jag. en avslutning, ja det låter bra, det är dags att gå vidare nu. bengan du finns alltid med oss, och med det i minnet så tror jag att det är dags att gå vidare.

efteråt skulle vi hem till carro. vi gick på sibyllegatan intet ont anande om att om en minut skulle vi bli passerade av sjävaste dr alban, thats right, the one and only: dr alban!! vi misstänkte att han var på väg till spybar, misstankarna har dokk..öhh...inte blivit bekräftade ännu. vi var tvugna att hämta andan lite innnan vi fortsatte hem till carro för bullar och cola, men vem skulle inte vara i sjunde himlen efter ett close encounter med kung "de e stabil". iallafall som alla vet är carros lägenhet te shit så det va väldigt mysigt. mycket snack om spanien och stora förväntningar. många "jag längtar efter sommaren" och gammla minnen. det finns en möjlighet att fredrik gick hem och lockade håret, plattade det, och sen flätade det, efter en eftermiddag med endast tjejer. han bor iaf på det fulaste huset på sin gata enligt honom. intressant...

tillslut har jag en fråga att ställa jessica: hur i helvete lyckas man snubbla på ingenting och dra en korv igenom hela håret?!
det är helt oförståligt men det är klockrent. there for korvslintardagen! 

ni är oslagbara, det är ni verkligen.♥

dagens lösenord:  
för långa liljor. 
"fina flicka, vill du köpa blommor till din flickvän?"(?!?!?!!!!). 
"jag ska bara gå på toaletten" = dra till sthlm. 
affischtjuveri på stadion.
 like a bridge over troubled waters.

Kommentarer
Postat av: hon som inte får nämnas vid namn

min mor frågade som om det var den självklaraste saken i världen "varför har du den affischen, känner du honom eller?" öööh, NEJ?! skulle jag vara kompis med en stereotyp av schtekarnas schtekare?!

2006-03-09 @ 22:28:09
Postat av: haha

haha va bra! din vän den mest backade mannen i hela världen förmodligen...

2006-03-10 @ 11:40:06
Postat av: babe

skojaru?! han har mer än bara back, det är sånt där backs om man itne ser så ofta nuförtiden (mer än på mr. you know what's his name, i can't tell though) sånt där back som tar en hel jävla vaxburk för att kirra. i like the back.

just nu vill jag bara sova, jag fryser och har ont i huvet, snälla ring mig sen. jag behöver prata med nån. puss

2006-03-10 @ 16:37:26
Postat av: Anonym

allvarligt talat, nu är de uppdateringsdax

2006-03-23 @ 21:58:07
Postat av: lotten

heeeeeej marty!

2006-03-26 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback