shake that as for me...

nu är du 18 bast älskling!! jag kan inte fatta det vi är liksom vuxna (jag om 3 månader ca men ändå...) på pappret. du kan köpa cig och 3,5:or på 7/11, tro inte att vi inte har provat redan haha. ååh du är simply the best honey!

när du hör en bra låt och din partner är kåt då ere glassssiiiiigt...ska vi hitta på nånting kanske göra ingenting...glass, glasssssiiiiiigt...

"fan va gammal du är, du skulle kunna vara min mamma ju"

jaadu jag har inga planer på att lägga av. puss till dig min sandiga....♥

sexy swine    

get on your dancing shoes you sexy little swine

Kommentarer
Postat av: the sexy little swine

jag vet, jag är 18. jag har räknat ner, jag har köpt 3.5or på 7/11. jag är väldigt mycket 18, tack för allt, du är bäst i världen och jag älskar dig. och tack för att du är där när jag vaknar och sjunger för mig, eftersom alla andra har bangat, haha. jag ska fira som fan imorrn asså!!! PUSS och tack för att du är den du är!

2006-07-11 @ 02:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback