ratchet & clank...

jag säger bara ratchet och clank...har man inte spelat det på rigoletto så har man missat nåt extremt (för det är ju självklart ett tv-spel... vart ska jag dumpa mitt lik, anyone ?!!?!) är man sjuk så dras man lätt till frestelsen, som heter ratchet och clank...och dem underbara lätena på "skurkarna" är to die for! låter nåt i stil med: "huyaa" haha
dokk...öhh så var det inte jag.

- "vårt bröd ska vi inte ens tala om"
- "okej"
- "här finns rosten"
- "ska vi rosta...du vet vad?"

inga kommentarer.



Kommentarer
Postat av: ööh riiiight

du skulle bara veta. jag har anmält mig till A.S (Anonyma Städfreak) och ska gå på mitt första möte kommande onsdag. tss, de har sina fördelar. jag har gett mig själv hundra uppgifter. kan någon förklara hur jag då möjligen är funtad när jag fortfarande (kl. halv sju PM) ligger på min säng och ser samma film som jag sett tre ggr senaste två dagarna. why god why? jag kan inte förmå mig att förstöra den fina stämning och det glittrande sken som uppehåller sig i min garderob. tänk, det är verkligen att kalla häda då man slänger ner alla kläder man gäer i en jävla bag! fast fan, nu är ja hungrig som ett as. måste ta mig själv i kragen för helvete! pussar, hörs snarare än du tror.

2006-02-25 @ 18:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback