längdfärdsåkare och människor

min käre pojkvän är nu i österrike och sliter på skidorna och brädan (som förövrigt är hans och han är en jävla pappa betalar enligt mig!!!) avundsjuk som jag är så bestämde jag mig för att man kan faktiskt friluffsa utan att vara i en skidort, så jag slänger på mig långfärdsskidorna på landet...inte en bra idé.

90% procent består av graciösa fall mot den alldeles för snöbeklädda marken, 10% inte lika graciösa försök till att "smyga fram i spåren" som det hette. men misströsta ej, för jag bestämde mig efter en stunds tappra försök till mitt egna lilla os, att det kanske var dags att lämna det där till nån annan och se en stillsam match på tv...en match som hette sverige-finland the battle of the osguld i ishockey. och eftersom jag är så brutalt intresserad av sport så var det här en fin avrundning på mitt sportäventyr. den här dan räckte för tre år framåt ska jag säga!

jag har kommit fram till att det räcker liksom att ha en sportintresserad omgivning, jag kan vara bra på annat, eller hur?

- "det står 2-2 i matchen!"
- "åh, till vem?"
 
hihi riiiiiiight...miss you babe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback