i mitten av en hurricane.

visst känns det fint att va vid liv...även fast livet är liiite knepigt att leva förtillfället. "det kan bara bli bättre nu" haha, hur mycket ska man tro på den?
vad gör man när det som vart tryggheten för en inte finns längre? när saker man tyckt vart självklart, och därför kanske inte uppskattat lika mycket som man borde gjort medans det fortfarande fanns, helt plötsligt försvinner rakt framför ögonen på en? nu ska jag inte vara för dramatisk, men det är tufft ska jag säga. även om det bara handlar om små saker. vad jag har lärt mig är att saker kan förändras, men människor förändras inte lika lätt. både på gott och ont. ibland känner man sig ensammast i världen, men då måste man komma ihåg det som spelar roll, de som bryr sig. jag tror att det alltid kan bli värre, men det kan också alltid bli bättre. det gäller bara att fånga och håva in det man vill. sådeså!




min lionea flicka, you´re the greatest and you know it! du är föralltid.

Kommentarer
Postat av: you know who...

gumman, idag har vart jobbig dag, men scheisse, du vet hur man muntrar upp mig utan att ens vara där. jag vet att du menar de du skrivit, och tänka sig. du är i samma position hos mig! jag saknar dig alltid men jag bär dig med mig jämt också. du är ju liksom alltid med i våra bästa internskämt osv. puss och kram älsklingsvän

2006-02-20 @ 08:51:31
Postat av: i'm the one and you know it (sorry självgod)

ey, yes, grejjen är att det är alltid din teleräkning som lider. men men =P det är så sant, telefonen botar saknad =D och you'd better ringa mig lite då å då, du får väl se om jha svarar eller om jag har nog med att hålla reda på carro i pisten =P och så äre så att jag totalt håller med om mr. fancyschmancy, (vilket jag för övrigt typ har kallat honom n his face, alltöfrmånga ggr! =S) jag håller me om att frillar är grymmast i sverige om man verkligen tän ker efter. och att jag saknar honom tro de eller ej. men han är rätt ok när man tänker efter, om du ser till att allt är relativt såklart. vi ses snart, och vi rings snarare. pussar och kramar min absoluta älsklingmartina!

2006-02-24 @ 20:49:42
Postat av: ey, IGEN!

you bastard. jag är uttråkad, skriv något för helvete. ja pallar inte sova, fast jag borde. för jag ska plugga imorrn (äre bara jag eller är jag dum i huvet när jag säger sådär, de tär lördag?!) life's a bitch and then you die, helle. the genius

2006-02-24 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback