förmodligen den skönaste engelska lektionen nånsin!

haha...argumentative discussion var det...riiiiight om man känner min klass väl så vet man redan innan vi fått uppgiften att de finns en del som på nåt konstigt vis alltid får imaginary-bomull i öronen och osynliga glasögon framför lysmaskarna när läxor ska delas ut. sen finns det dem som faktiskt också gör det man ska (suprise suprise!) den här fredagen var jag en av dem! taggad till 1000! en debatt bestående av fyra på emot-sidan och tre på för-sidan, lätt match eftersom jag sitter på sidan som hade extra förstärkning (alltså emot-sidan). skoluniformer i svenska skolor är vad som ska tas upp. HAHA! jag har bara ett ord för vår debatt: katastrof! det börjar med att en från för-sidan drar fram några halvdiktatoriska argument, tystnad på vår sida...det fortsätter med att samma man kör hela sin repertoar...fortfarande tystnad.

- har ni inget att komma med kanske
- .....
- inget alls?!?

man ser hur en viss meddebbatör sliter sitt hår, dunkar huvudet i bordet så pass att ögonen är på väg ut ur hans arma lilla huvud. (SÄG NÅT FÖR FAAN!)...tystnad.... vi blir alltså totalt överkörda av en man som tycker att vi ska tvinga alla att ha samma frilla "annars får man inte komma in i skolan!" man ser även en knuten näve smyga fram från under bordet, fine! vi förklarar oss besegrade. men tro inte att vi inte ska slå tillbaka! nästa gång, då jävlar! då smäller det säger jag bara!!

madde du va tapper! haha....
och jossans blick när kajetan vågar stänga av tv:n mitt i skidåkningen! inte att leka med!

"så fort man kommer in i klassrummet så kommer man också in i målbrottet..." haha så sant!
lektionen var dock inte helt dödförklarad, vi fick ju veta antons favoritcitat...klassiskt, alla representanter för intresseklubben var snabbt framme och antecknade...undrar vad mr. kirra biffen skulle sagt om det...

madde och jossan, haha ni är underbara mina små ungar!♥

Kommentarer
Postat av: jora satt...

ni verkar ju ha en sköning klass haha. fan, va glad att er klass tar lite lätt på saker. du skulle sett vår debatt. haha, man trodde att man hade kommit in i eu:s högkvarter FFS! =D

2006-02-25 @ 10:20:58
Postat av: JoseFLINE

haha! min lilla favvoräka! :D
hahah min blick naae inte att leka med! XD I LÖÖÖV OS!

Krya på dig min lilla gullonge!! PUSSS!!!

2006-02-25 @ 10:33:38
Postat av: satanist var det ja

hahah, men den lektionen var ju bara to die for. vet verkligen va man ska göra för att prestera på mvg-nivå.. ööööhhh. hahaha, mr. kirrabiffen skulle förövrigt blivit bra avis på våra skills vad gällande öppna munnen o säga va vi tycker.

pusssss hjärtat!

2006-03-08 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback