1:sta

blogg...hm...det börjar bra, jag skriver in www.blog.se men som alla som känt mig mer en... ja ett kort tag, vet att jag har börjat utveckla nån sorts dyslexi light. blev alltså lite besviken att det inte hette blog eftersom min mening är den att ord med dubbla bokstäver i rad är pinsamma, men om jag ska vara ärlig så låter blogg bättre...(det har jag aldrig sagt). nog om detta. skriver på linneas dator eftersom att min är i en kungsholmskartong på shurgard (vilket låter som ett diktator efternamn), soon to be unpacked. det lovar jag!

det va allt för den här gången, återkommer snarast.




ett stycke blå martina.

Kommentarer
Postat av: linnea

martina min kära balle, här är en kommentar für alle. skön du är, skaffat blogg. jomen visst va de ja som gjorde de åt dig dock....ööööh....PUSSSPUSSS du är bäst!

2006-02-18 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback