snyggt sminkad eller snygga kläder?

det var frågan som diskuterades igår kväll efter en läkbar diss. om du var tvungen att välja mellan att vara snyggt sminkad och fula kläder eller osminkad och snygga kläder, vad skulle du välja? SVÅRT! det blev snyggt sminkad (om man fick ha fin frisyr), för min del.

jag har köpt en ny klänning! det är jag glad för! måste medge att jag är mycket melankolisk just nu, min syster åker hem idag! och tro inte att hem betyder typ götet eller skåne eller liknande, nej nej hem för lina är i ungern!! a.k.a landet som gud glömde...

"jag kommer hem till jul!"

jaha!?!?! oookej...för det är ju ganska snart...


Kommentarer
Postat av: Anonym

våra helt underbart ytliga diskussioner går aldrig av. me like it. och ja, jag står för att jag är en ytlig och dryg människa. (men jag skyller det på att jag är från stockholm) PUSS

2006-08-27 @ 23:56:18
Postat av: Anonym

http://www.jatillstudentflak.tk/ gå in och skriv på, flak är ett måste.

2006-08-29 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback