A.N.U.S

oh my dear deer skolan börjar imorgon, jag kan aldrig fatta hur snabbt sommarloven går, det här var vårt sista linnea! eller man kanske kan säga att vi får ett lååångt sommalov sen... reseledare är jag iaf väldigt på!
jag vet inte hur jag ska förhålla mig till skolstarten såhär kvällen innan, jag har lugnt bytt ut skansenkortet mot matkortet. jag känner en panikkänsla som jag lite smått försöker kväva med: "det ska bli ganska mysigt att börja skolan igen, faktiskt..." det som känns riktigt bra är att allt känns lugnt nu, det finns inte nån prestations ångest om man tänker bortom plugg och projektarbete (!!!!!) jag har dem jag vill ha där dem ska va :) det känns skitbra tillockmed asnajs eller hur bröderna pike [piké]...
och snart är jag 18 bast! skål!!

obs!
om du inte ska rösta på: as-najs ungdom social, rösta då istället på: liberal skit-dynga
de e bra schit brorsan, jag myttar inte...


Kommentarer
Postat av: linnea

jävlar, ordskämten tar inte slut, antingen har du blivit smittad av maps, eller så är det ditt sätt att stålsätta dig mot skolan. jag panikar, snart ska jag till madde och ha en skolan-börjar-inte-alls-imorrn-dag. vi ska sola solarium, erik inkluderat. fan ta det här, jag vill dit, jag vill dit, jag vill ha juni, jag vill ha midsommarafton igen. jag avlider sakta.

2006-08-21 @ 09:05:46
Postat av: Anonym

en spansk fucking grym himmel var det också. hur kunde det bli så bra. och hur kunde det försvinna. magic summer night och piece of heaven, sommaren i låtar? jag vill aldrig och kommer aldrig släppa den. men är det ens möjligt, så mycket som vi pratar om det? me love you, det här för alltid.

2006-08-21 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback